Nowa wizerunkowa kampania marki Crunchips

Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżająca wizerunek marki Crunchips. Za pomysł i realizację komunikacji marketingowej odpowiadają agencje:
O autorze
1 min czytania 2016-05-12

Just (strategia i kreacja), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup wszystkich mediów) oraz SMG LiquidThread (media społecznościowe). 

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Jest Crunchips, jest impreza!”. Koncepcja kreatywna polega na wyeksponowaniu różnych zdarzeń, które są ze sobą tak nierozłączne jak skojarzenie marki Crunchips z dobrą zabawą ze znajomymi. W pierwszej z serii spotów promowane są Crunchipsy o smaku papryki. W kolejnej odsłonie w mediach pojawi się krótsza wersja filmu wspierająca nowe, street foodowe smaki Crunchipsów: Burger oraz Azjatycki ostry sos, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Spoty emitowane są w telewizji oraz w serwisach VOD. Wcześniej uruchomione zostały aktywności w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram i Snapchat. Wśród wielu wydarzeń zaplanowanych na najbliższe tygodnie pod kątem social mediów są między innymi:  kontynuacja akcji „Wjazd na chatę” czyli odwiedziny videobloggera Jacka Gadzinowskiego u najbardziej niepokornych Youtuberów (m.in. IsAmU, Maciek Dąbrowski) , specjalna aktywacja związana z Euro2016 oraz konkursy z nagrodami. 

Strategię i kreacją kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja SMG Mediavest, a za obsługę marki Crunchips w mediach społecznościowych odpowiada SMG LiquidThread. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj