Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Nowe funkcje sprzedażowe na Facebooku

Nowe funkcje sprzedażowe na Facebooku
Facebook testuje nowe funkcje sprzedażowe. Tym razem umieścił na platformie dedykowaną zakładkę „Zakupy”, podobną do zakładek grup czy aplikacji.
O autorze
1 min czytania 2015-10-13

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Na razie cały proces jest ograniczony tylko do niewielkiej grupy testowej, nie ulega jednak wątpliwości, że Mark Zuckerberg chce rozwijać swój serwis właśnie w tym kierunku.

Facebook oferuje również aktualizacje reklamy mobilnej, która po kliknięciu w nią, będzie się rozciągała na cały ekran telefonu użytkownika. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: thenextweb.com

Jeżeli chodzi o rozbudowę opcji sprzedażowych/zakupowych przez portal Facebook, to jestem wręcz zaskoczony, że dzieje się to tak wolno. Wszelkie wcześniejsze symptomy wskazywały na to, że to się wydarzy – chociażby wprowadzenie buttonów z CALL TO ACTION na cover photo. Facebook stara się utrzymać przedsiębiorców, dając im kolejną możliwość monetyzacji swoich inwestycji w portal. Jest to też narzędzie walki z tezą, że portal z Palo Alto nie sprzedaje. Generalne, moim zdaniem krok we właściwym kierunku – mówi Kuba Nagórski, ceo agencji kreatywnej kręci się oraz co-founder Revolve Software House.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: thenextweb.com

Czy internauci zaczną kupować bezpośrednio poprzez social media? Facebook już dziś możliwościami targetowania przewyższa wiele innych platform reklamowych. Reklamy dopasowane do użytkownika to z kolei reklamy bardziej przyjazne i chętniej przez niego widziane. Zakupy przez social media to najprawdopodobniej więc jedynie kwestia czasu.

 

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu