Zdjęcie royalty free z Fotolia
Na razie cały proces jest ograniczony tylko do niewielkiej grupy testowej, nie ulega jednak wątpliwości, że Mark Zuckerberg chce rozwijać swój serwis właśnie w tym kierunku.
Zobacz również
Facebook oferuje również aktualizacje reklamy mobilnej, która po kliknięciu w nią, będzie się rozciągała na cały ekran telefonu użytkownika.
Źródło: thenextweb.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jeżeli chodzi o rozbudowę opcji sprzedażowych/zakupowych przez portal Facebook, to jestem wręcz zaskoczony, że dzieje się to tak wolno. Wszelkie wcześniejsze symptomy wskazywały na to, że to się wydarzy – chociażby wprowadzenie buttonów z CALL TO ACTION na cover photo. Facebook stara się utrzymać przedsiębiorców, dając im kolejną możliwość monetyzacji swoich inwestycji w portal. Jest to też narzędzie walki z tezą, że portal z Palo Alto nie sprzedaje. Generalne, moim zdaniem krok we właściwym kierunku – mówi Kuba Nagórski, ceo agencji kreatywnej kręci się oraz co-founder Revolve Software House.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: thenextweb.com
Czy internauci zaczną kupować bezpośrednio poprzez social media? Facebook już dziś możliwościami targetowania przewyższa wiele innych platform reklamowych. Reklamy dopasowane do użytkownika to z kolei reklamy bardziej przyjazne i chętniej przez niego widziane. Zakupy przez social media to najprawdopodobniej więc jedynie kwestia czasu.
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu