W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym elementem kampanii „Upgrade Your Game” jest spot ukazujący sfrustrowaną Williams na korcie próbującą walczyć z przeciwnikiem przy użyciu starej, drewnianej rakiety. Tenisistce towarzyszy znany z roli geniusza w serialu „Teoria Wielkiego Podrywu” aktor Jim Parsons. Kampania rozpocznie się 30 kwietnia i zasięgiem objąć ma do 400 milionów osób posiadających pięcioletni sprzęt komputerowy.
“Dzięki nowej reklamie z Sereną Williams możemy pokazać, że Intel zapewnia największą wydajność i umożliwia niesamowite doświadczenia” – powiedział Steve Fund, starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Intelu. „Niezależnie od tego, czy mówimy o sytuacji biznesowej, czy o grze na korcie, nie da się osiągnąć najlepszych wyników używając przestarzałego sprzętu” – dodaje.
Zobacz również
„Przyszłości”. Spoty z serii „The Future” poświęcone są technologiom, których przyszłość kształtuje Intel, takich jak sztuczna inteligencja czy autonomiczna jazda. „Przyszłość” to bohater wyjaśniający jak technologie Intela pozwalają przedsiębiorstwom stawiać czoło wyzwaniom przyszłości.
„Chcieliśmy pokazać, że w Intelu znamy przyszłość, ponieważ sami ją budujemy” – wyjaśnia Steve Fund z Intela.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W pierwszym ze spotów o tytule „Artificial Intelligence” bohaterowie wskazują, jak sztuczna inteligencja rozwijana przez Intela pomaga specjalistom przewidywać trendy i uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Kolejny, zatytułowany „Autonomous Driving” podkreśla zaangażowanie Intela w tworzenie autonomicznych pojazdów i technologii sieciowej 5G.
Słuchaj podcastu NowyMarketing