Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln

Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln
Linkedln wprowadza dla reklamodawców nowe opcje targetowania reklamy. Teraz będą mogli zawęzić grupę odbiorców reklam i aktualności sponsorowanych do konkretnych firm, którym chcą przedstawić swoją ofertę.
O autorze
0 min czytania 2016-03-04

Do tej pory takich możliwości na Linkedln nie było. Podobne zawężenie reklamy wymagało wiele pracy i nieraz ręcznych ustawień. Portal ograniczał kierowanie reklamy także tylko do 100 firm.

Obecnie Linkedln chce dać reklamodawcom możliwość wykorzystania zbieranych przez nich danych.

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z własnych list z kontami firm. Na podstawie wczytanych list Linkedln przejrzy 8 milionów firm posiadanych we własnej bazie i utworzy specjalny segment użytkowników do targetowania reklam.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dalszym ciągu są dostępne także inne funkcje do zawężania grupy odbiorców, jak choćby zawężenie geograficzne. Dzięki temu reklamodawcy mają szansę trafić z ofertą do bardzo wąskiej, wybranej na własne potrzeby grupy odbiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing