Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe influencer marketing managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej influencer marketing managerka, awansowała na stanowisko seniorskie. Do Glow by LifeTube, wyspecjalizowanej sieci partnerskiej w tematykach fashion, beauty oraz lifestyle, dołączyła junior influencer marketing managerka – Zuzanna Wiśniewska. Nad zespołami pieczę sprawuje talents management director w LTTM – Martyna Adamus.
Magda Den z mediami związana jest od 4 lat. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe rozwijała w branży eventów, a później marketingu, gdzie realizowała m.in. plany social mediowe. Pracowała na rzecz klientów takich jak m.in. AEW, Savills czy Union Investment. W LifeTube (LTTM) objęła stanowisko influencer marketing managerki w dziale rozrywki.
Zobacz również
Angelika Płaska wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach: VIDMO i Platinium Cast. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek jak m.in.: Netflix, Pepsi, Disney, McDonald’s, Garnier, sieć Play, Cheetos, Adidas, Shell, czy HBO. W dziale rozrywki LifeTube (LTTM) objęła stanowisko influencer marketing managerki.
Agnieszka Warszawska z LifeTube (LTTM) związana od marca 2020 roku, awansowała na stanowisko senior influencer marketing managerki i pełni rolę managerki twórców premium. W zakres obowiązków Agnieszki wchodzi m.in.: reprezentowanie twórców w sieci, dbanie o ich wizerunek i prawidłową komunikację do klientów oraz aktywne pozyskiwanie i realizacja projektów komercyjnych dla twórców. Wśród projektów zrealizowanych przez Agnieszkę wymienić można realizacje dla marek takich jak m.in.: Letyshops, Xiaomi, Agata Meble, Lubella, x-kom, Piątnica, myhive, Circle K, Warka, czy Nord VPN.
Zuzanna Wiśniewska dołączyła do Glow by LifeTube, jako junior influencer marketing managerka. Swoją ścieżkę kariery do tej pory rozwijała w polskiej marce modowej Local Heroes, gdzie pełniła funkcję junior project managerki i content creatorki w dziale marketingu. Odpowiadała m.in. za research, koordynację i realizację działań z influencerami, tworzenie strategii marketingowych oraz koncepcję i realizację wysyłek PR. W Glow by LifeTube (LTTM) Zuzanna odpowiada za koordynację i opiekę nad twórcami sieci premium.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing