Wiktoria Kwiatkowska posiada ponad 18-letnie doświadczenie w digital marketingu. W trakcie swojej kariery odpowiadała za strategię, planowanie i zakup kampanii digital dla wiodących marek, zarówno po stronie agencji, jak i po stronie dostawców oraz wydawców. Jest ekspertem w zakresie rozwoju produktów, aktywnie wspiera także kobiety w branży mediowej. W aktualnej roli odpowiada za rozwój oferty handlowej Veovee w ramach sprzedaży agencyjnej, z naciskiem na innowacyjne rozwiązaniach mobile i rich media.
Do zespołu Wiktorii dołączają także:
Zobacz również
- Aleksandra Kruszyńska-Szabat – account manager z doświadczeniem w branży kosmetycznej, farmaceutycznej i reklamowej. W Veovee odpowiada za bieżącą obsługę klientów i realizację kampanii digitalowych, stawiając na relacyjne podejście i strategiczne myślenie.
- Patrycja Wolska – specjalizuje się w zakresie planowania oraz realizacji kampanii rich media i social media, z doświadczeniem zdobytym m.in. w Cityboard Media i AdQuery. W Veovee wspiera planowanie kampanii na rynku polskim i europejskim, łącząc kreatywność z analityką.
- Łukasz Krukowski – media planner i specjalista performance, związany z branżą mediową od 2021 roku. W Veovee koncentruje się na kampaniach mobilnych w modelach efektywnościowych, optymalizacji oraz wykorzystaniu danych w celu maksymalizacji ROAS.
Nowy dział sprzedaży agencyjnej umacnia pozycję Veovee jako partnera strategicznego dla agencji i domów mediowych w zakresie kampanii mobile-first, opartych o dane, kreację i technologię.