Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser

Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2017-05-30

Prowadzenie skutecznej strategii marketingowej na Facebooku w dużej mierze zależy od szybkiej i umiejętnej reakcji na przyjęcie reklamy przez odbiorów. Dzięki wiedzy o tym, co i do kogo trafia najlepiej, można znacząco zmniejszyć czas poświęcony na optymalizację kampanii.

Catvertiser dostarcza swoim użytkownikom różnorodne rozwiązania automatyzujące ich pracę. Kolejnymi z nich są reguły autooptymalizacji kampanii reklamowych. Poprzez użycie warunków bazujących na prostym zdaniu logicznym, np. „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności, które modyfikują ustawienia kampanii w zależności od wystąpienia wskazanych przez użytkownika warunków.

Poprzez zastosowanie reguły użytkownik oszczędza czas oraz nie musi ciągle śledzić kampanii. Platforma z kolei może wstrzymać działania reklamowe natychmiast po osiągnięciu konkretnych celów kampanii, automatycznie weryfikować wyniki w określonym czasie oraz pilnować warunków opłacalności jej realizacji.

Obecnie Catvertiser oferuje trzy typy reguł autooptymalizacji. Oprócz zasady „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, użytkownicy mogą korzystać jeszcze z „Wstrzymaj kampanię/zestaw/ reklamę” oraz „Zmień stawki zestawów na wartość / o procent”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na blogu Catvertiser.

Słuchaj podcastu NowyMarketing