Sekcja poświęcona sprzedaży, która umożliwia wyeksponowanie produktów firmy, będzie dostępna w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących. Ludzie odwiedzający stronę z tą sekcją będą mogli w łatwy sposób poznać ofertę oraz złożyć zamówienie wysyłając wiadomość do firmy.
Sekcja usług będzie dostępna globalnie. Wszyscy usługodawcy, od hydraulików po ośrodki SPA, zyskają możliwość czytelnej prezentacji swojej oferty. Dzięki informacjom zgromadzonym w jednym miejscu goście strony będą mogli łatwiej podjąć decyzję, czy interesują ich usługi tej firmy.
Zobacz również
Już ponad miliard ludzi na całym świecie jest na Facebooku połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do firmy. W Polsce to 84% spośród wszystkich korzystających z Facebooka.
Sheryl Sandberg, COO Facebooka, przy okazji publikacji wyników finansowych za Q2 2016 powiedziała: „W tej chwili koncentrujemy się na zagwarantowaniu jak najlepszych doświadczeń konsumentom. Przyglądamy się naturalnym relacjom zachodzącym między ludźmi a firmami”. Podkreśliła też, że za pomocą Messengera ludzie i firmy wymieniają już miliard wiadomości miesięcznie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell