Zarówno Plfoto.com, jak i onephoto.net są jednymi z najstarszych polskich serwisów fotograficznych. Zrzeszają społeczność fotografów, którzy umieszczają na stronach autorskie zdjęcia oraz są miejscem dyskusji na temat techniki i sprzętu, z jakiego korzystają fotografowie. Strona plfoto.com notuje 17 000 unikalnych użytkowników, natomiast liczba odsłon miesięcznie wynosi pół miliona. Serwis onephoto.net ma 4 500 unikalnych użytkowników, a liczba odsłon to 115 200.
„Serwisy fotograficznie naturalnie wpisują się w dostępny w naszej sieci pakiet Sztuka & Design. Strategia związana z powiększaniem tego obszaru jest zakorzeniona w idei samej firmy. Skupiamy się na zróżnicowanych tematycznie stronach internetowych, docierających m.in. do pasjonatów unikalnych zainteresowań, wiedząc, że są to użytkownicy majętni. Analizowanie pozytywnych wyników z kampanii reklamowych premium, emitowanych w tej grupie witryn, daje nam kolejny zastrzyk energii, aby kontynuować pracę w obranym kierunku” – mówi Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Sieć Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych Plfoto.com i onephoto.net w zakresie planowania kampanii reklamowych w obszarze działań display desktop, mailing oraz content marketing.