Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe spoty marki Koral – radość na przekór pandemii

Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.
O autorze
1 min czytania 2021-03-30

Koral, niezmiennie od wielu lat, adresuje swoją ofertę i jej komunikację przede wszystkim do młodych ludzi. Nowy spot też skierowany jest do młodszego pokolenia i jak poprzednie jest optymistyczny, pełen słońca, tańca i muzyki, a także wakacyjnego klimatu i spotkań towarzyskich, za którymi tęsknimy wszyscy. Kampania przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które jest głównym, historycznym już przekazem marki Koral.

– Chcemy, żeby nasze spoty otwierające sezon, budziły pozytywne uczucia i na przekór trudnej i szarej rzeczywistości, w jakiej wszyscy jesteśmy, dawały nadzieję i przypominały Polakom, że słoneczna aura, możliwość spotkań towarzyskich i wakacji, za którymi wszyscy tęsknimy w końcu nadejdzie. Taki klimat przedstawiliśmy w spocie na rozpoczynający się sezon wiosenno-letni – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.

Kampania ze spotem w roli głównej miała już swoją internetową premierę i potrwa do samego końca wakacji, czyli mniej więcej do końca sierpnia. Tradycyjnie jak co roku marka Koral planuje również start kampanii w telewizji w Wielką Sobotę. Będą to BB sponsorskie przy najlepszych i najchętniej oglądanych programach w telewizji TVP1 oraz TVP2, a także TV Polsat oraz m.in. Polsat film, Eska TV, Stopklatka, Czwórka, TV Puls. Kampania w TV potrwa do końca lipca.

Spot został stworzony przez Studio filmowe „Film Grupa” Wojtek Wojtczak, ale jak co roku aktywny udział w jego tworzeniu miał również dział marketingu Koral. Za realizację kampanii w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, a zakup czasu reklamowego w telewizji zrealizował dział marketingu firmy Koral.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj