Urszula Jaworowska awansowała w strukturach Streetcom Polska na stanowisko Account Directora. Odpowiadać będzie za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacja.
Z agencją związana od 2010 roku. Odpowiedzialna między innymi za wprowadzenie firmy na rynek litewski, czeski i węgierski. Koordynuje także projekty dla kluczowych Klientów firmy.
Zobacz również
W strukturach Streetcom Polska stworzone zostały również dwa nowe stanowiska.
Do agencji dołączyła na stanowisko Sales Managera, Karina Królikowska. Do jej obowiązków należy pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz realizacja planów sprzedażowych.
Karina Królikowska od wielu lat związana jest z branżą mediową. Pracowała na stanowiskach managerskich, w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji, w takich firmach jak: Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group czy Multikino S.A.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agnieszka Zając w Streetcom Polska odpowiada za kompleksowe działania public relations. W tym przygotowanie strategii, wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją spółki, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, a także relacje z mediami. Do jej obowiązków należy również wsparcie PRowe dla Klientów agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agnieszka Zając przez siedem lat związana była z 4fun Media SA, gdzie pełniła funkcję Dyrektora PR i Marketingu. Wcześniej pracowała między innymi w Nova Communications Group, Media Point Group i agencji Sigma International.