Nowe stanowiska w STREETCOM Polska

W strukturach agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska nastąpiły zmiany. Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko Account Directora. Do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Karina Królikowska jako Sales Manager oraz Agnieszka Zając, która objęła stanowisko PR Managera.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

Urszula Jaworowska awansowała w strukturach Streetcom Polska na stanowisko Account Directora. Odpowiadać będzie za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacja.

Z agencją związana od 2010 roku. Odpowiedzialna między innymi za wprowadzenie firmy na rynek litewski, czeski i węgierski. Koordynuje także projekty dla kluczowych Klientów firmy.

W strukturach Streetcom Polska stworzone zostały również dwa nowe stanowiska.

Do agencji dołączyła na stanowisko Sales Managera, Karina Królikowska. Do jej obowiązków należy pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz realizacja planów sprzedażowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karina Królikowska od wielu lat związana jest z branżą mediową. Pracowała na stanowiskach managerskich, w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji, w takich firmach jak: Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group czy Multikino S.A.

Agnieszka Zając w Streetcom Polska odpowiada za kompleksowe działania public relations. W tym przygotowanie strategii, wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją spółki, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, a także relacje z mediami. Do jej obowiązków należy również wsparcie PRowe dla Klientów agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agnieszka Zając przez siedem lat związana była z 4fun Media SA, gdzie pełniła funkcję Dyrektora PR i Marketingu. Wcześniej pracowała między innymi w Nova Communications Group, Media Point Group i agencji Sigma International.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się