Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowe studio produkcyjne w Warszawie

Grzegorz Kukuś, wieloletni szef 3D Działu Animacji Platige Image, Monika Paćkowska, kierownik Działu Animacji i Marcin Panasiuk, dyrektor artystyczny, powołali do życia studio produkcji filmowej i animacji Deep Blue Production.
O autorze
2 min czytania 2017-07-05

Nowe studio nastawione jest na dostarczanie najwyższej jakości grafiki komputerowej i efektów specjalnych. Głównym polem działalności studia jest tworzenie pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych i zaawansowanej animacji 3D na potrzeby szeroko pojętego rynku mediów cyfrowych, reklamy i kina.

„Koncentrujemy się na działalności, w której mamy dwie dekady doświadczenia. Za priorytet stawiamy sobie jeszcze wyższą jakość niż w dotychczasowych produkcjach. Dostrzegamy lukę na rynku polskiej animacji komputerowej, brak alternatyw jeśli chodzi o zaawansowaną grafikę 3D. Jesteśmy gotowi wypełnić tę lukę, dostarczając najwyższej jakości CG dla wymagających klientów. Ciągły rozwój artystyczny i techniczny, przy zachowaniu indywidualnego podejścia do każdego projektu, jest dla nas priorytetem” – mówi Grzegorz Kukuś, prezes zarządu.

Trzon zespołu stanowią osoby, które pracując m.in. w Platige Image, zdobywały doświadczenie przy projektach dla rodzimych firm (CD Project Red, 11Bit Studios, Allegro), jak i dla międzynarodowych gigantów (Ubisoft, Square Enix, SEGA, Warner Bros). Nazwiska pracowników Deep Blue, znajdziemy w creditsach najciekawszych polskich produkcji CG ostatnich lat. Są to między innymi osoby odpowiedzialne za cinematiki do wszystkich odsłon serii The Witcher, cykl Allegro Legendy Polskie, a także produkcje tak egzotyczne, jak film Final Fantasy: Kingsglaive, japońskiego reżysera Takeshi Nozue. W nowych projektach twórcy stawiają szczególny nacisk na kreacje artystyczną, połączoną ze ścisłą specjalizacją techniczną w obszarach animacji postaci, renderingu i efektów specjalnych.

„Skupiamy się na autentyczności, stawiamy na oryginalne podejście i konsekwencję w prowadzeniu koncepcji. Jesteśmy otwarci na różnorodność stylistyczną projektów. Z chęcią podejmiemy się nawet najbardziej skrajnych zadań plastycznych. Mamy do zaoferowania ogromne doświadczenie koncepcyjne, techniczne i wykonawcze. Zależy nam na wyklarowaniu własnego, odrębnego stylu w sposób naturalny – jako suma potencjału współpracowników, jednocześnie pielęgnując ich indywidualne podejście” – dodaje Marcin Panasiuk, dyrektor artystyczny Studia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W chwili obecnej zespół jest na etapie zaawansowanych prac nad kilkoma pierwszymi projektami. Efekty będziemy mogli podziwiać końcem roku, gdy ukaże się pierwszy game cinematic studia.

„W zarządzie Deep Blue zasiadają graficy i supervisorzy efektów specjalnych, którzy jak nikt inny rozumieją problemy ludzi branży VFX. Jednym z naszych priorytetów, jest zapewnienie komfortowych warunków pracy dla naszych artystów. Dzięki optymalizacji wydatków i profesjonalnej organizacji produkcji, udaje nam się dobrze zadbać o talenty, utrzymując rozsądny poziom kosztów. Doświadczony zespół grafików i producentów, nowoczesna infrastruktura i wszechstronność supervisorów, pozwalają nam podjąć się najbardziej złożonych projektów, nie tylko stricte animacyjnych, ale także filmowych i reklamowych” – mówi Monika Paćkowska, dyrektor produkcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się