Marcin Świejkowski jako strategy planner będzie odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i rozwiązań komunikacyjnych dla klientów, analizy działań konkurencji oraz szkolenia wewnętrzne. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Fabryce Komunikacji Społecznej, Extremum, Eureka Group i Tequila Polska. Jest m.in. autorem kampanii „Dom, który dla mnie oszczędza” dla Ministerstwa Środowiska i laureatem nagrody „Pióro Odpowiedzialności” przyznawanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Natalia Adamiec, pełniąc funkcję specjalisty ds. prezentacji multimedialnych, dbać będzie o warstwę wizualną ofert dla klientów Media Impact. Absolwentka łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych doświadczenie zdobywała m.in. w agencji interaktywnej Discipline Media Group, czy w Grupie Radiowej Agory, gdzie zajmowała się projektowaniem i przygotowywaniem ofert sprzedażowych oraz rebrandingiem spółki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nasza oferta reklamowa stale się rozwija, a Klienci zgłaszają coraz częściej potrzebę tworzenia dla nich kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych, wykraczających często poza nasze portfolio. Wierzę, że obecność Marcina i Natalii pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na te potrzeby, w szczególności w zakresie strategii komunikacji i prezentacji ofert – mówi Radosław Wierzbiński, Head of Strategy & Sales Quality w Media Impact.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]