Nowe twarze w endorfina events – rośnie dział produkcji

endorfina events skrupulatnie poszerza portfolio o następnych klientów, realizując około 150 realizacji rocznie. W związku z dynamicznym rozwojem nowych kompetencji oraz współprac, agencja w pierwszym półroczu wzmocniła zespół produkcyjny o kolejnych ekspertów.
O autorze
1 min czytania 2023-10-20

Fot. Materiały prasowe endorfina events

Zespół produkcyjny w pierwszym półroczu zasiliło trzech specjalistów z wieloletnim stażem, wzmacniając zasoby produkcyjne zarówno w zakresie pracy dla Klientów z kategorii FMCG, finansowych, technologicznych czy modowych

  • Izabela Witoń, Senior Project Managerka: wcześniej związana z agencjami KDK i Plej. Realizowała projekty dla Klientów, takich jak PKN ORLEN, NESTLE, czy Milka,
  • Mateusz Szymański, Senior Project Manager: wcześniej związany z Holo. Tworzył projekty dla Klientów jak m.in. Coca Cola, Nike, czy DCL,
  • Maksym Wasiak-Tran, Project Manager: jak i Izabela związany wcześniej z KDK events, także ze Spotlight i House of Events. W portfolio jego realizacji znajdziemy m.in. ALPRO, PARP, czy Carrefour.
Ludzie to nasz największy asset, dlatego nie ustajemy w poszukiwaniu największych talentów na rynku. Iza, Mateusz i Maksym to mix doświadczenia, sprawności produkcyjnej i kreatywności. Wnieśli do agencji doświadczenie z dotychczasowych miejsc pracy i jestem przekonany, że łącząc je ze standardami endorfiny będziemy wspólnie osiągać wiele sukcesów – mówi Michał Kaleta, Managing Director w endorfina events.


Fot. Materiały prasowe endorfina events/M. Wasiak-Tran, I. Witoń, M. Szymański

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dział produkcji agencji liczy 18 osób i prowadzony jest pod przewodnictwem trzech Dyrektorek – Anny Rajewskiej, Ewy Wiącek i Dagmary Berki-Kochańskiej i nadzorem Dyrektora Zarządzającego Michała Kalety. Wspólnie z kreatywną częścią zespołu każdego dnia tworzą dziesiątki projektów dla Klientów z kategorii takich jak m.in.: FMCG, finansów, technologii, sportu, mody czy telekomunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing