Nowe, zupy warzywne Winiary w kampanii agencji Publicis Poland

O autorze
1 min czytania 2021-05-05

Dzieci i warzywa? W najnowszej kampanii autorstwa agencji Publicis Poland Winiary prezentują patent na przekonanie najmłodszych do jedzenia warzyw. Są nim trzy nowe, kolorowe zupy: zupa z czerwonych warzyw, zupa z zielonych warzyw i zupa z pomarańczowymi warzywami. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości na temat istnienia nowego produktu marki Winiary. Działania będą realizowane w internecie i telewizji pod hasłem „Takie warzywa to dzieci lubią”.

– Każda mama wie, jak trudno jest namówić dzieci do jedzenia warzyw, a przecież jest to m.in. ważne źródło błonnika. Dlatego Winiary podpowiadają prosty pomysł działający na dziecięcą wyobraźnię – kolorowe zupy, z których każda zawiera aż siedem różnych warzyw. Wystarczy dodać odrobinę śmietanki i pyszne danie z warzywami gotowe – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała piętnastosekundowy spot i zestaw materiałów graficznych. Kreacje będą wykorzystane w zintegrowanej kampanii internetowej i w telewizji. Spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, POLSAT i TVP. Za jego produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Chimnay. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj