TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowi członkowie w SAR

Z początkiem roku 2021 Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło w swoje szeregi nowe agencje. Członkami organizacji zostały trzy firmy: Ibento, Pomarańcza oraz Semahead.
O autorze
1 min czytania 2021-02-11

– Dołączenie Pomarańczy do SAR to dla nas moment symboliczny, wieńczący etap transformacji organizacji do roli dostawcy kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych. Członkostwo jest szansą i motywuje do pogłębienia integracji z branżą dzięki możliwości aktywnego udziału w jej życiu. Jest także – i przyznajemy to bez obaw – nobilitacją i wyróżnieniem, potwierdzającym naszą rzeczywistą obecność na firmamencie polskich agencji – mówi Michał Michalik, creative director, CEO, Pomarańcza.

– Bliska jest nam chęć szerzenia wiedzy i wzmacniania świadomości dziedziny performance marketingu, jako niezbędnego elementu aktywności marek w internecie. W obecnym czasie ten obszar działalności stał się szczególne ważny dla marek, które coraz częściej decydują się na obecność na rynku e-commerce. Dostrzegamy również duże pole do synergii pomiędzy podmiotami specjalizującymi się w komunikacji marketingowej, a agencją performance, którą jest Semahead. Członkostwo w SAR pozwoli nam zrealizować te dwa cele, jak również zrewidować zaciemnione obszary, jakie występują na styku komunikacji, estetyki i budowania porywającej narracji z surowym, mierzalnym i zorientowanym na efektywność performance – mówi Edyta Frąckowiak, chief operating officer, vice-president of the board, Semahead.

Ibento działa na rynku spotkań i wydarzeń, z racji czego dołączyło do struktury Klubu Agencji Eventowych SAR, liczącego 11 członków.

– Zdecydowaliśmy się na dołączenie do Klubu Agencji Eventowych w trudnym i niepewnym okresie dla branży. Ale to właśnie ten czas pokaże, jaką siłę i jak duże znaczenie ma ona dla gospodarki. Wierzymy, że wymiana doświadczeń, tworzenie dobrych praktyk oraz możliwość komunikacji pomiędzy agencjami jest nam wszystkim potrzebna bardziej niż zwykle. Członkami KAE i SAR są profesjonalne agencje z potężnym doświadczeniem, znajomością rynku spotkań i potrzeb klientów, dlatego jestem dobrej myśli i wiem, że razem możemy osiągnąć więcej – mów Artur Półgrabia, prezes zarządu, Ibento Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rok 2020 skomplikował sytuację wielu podmiotów branży komunikacji marketingowej, a tym samym Członków SAR. Wynikiem tego było opuszczenie organizacji przez kilka firm. Pojawili się także nowi Członkowie, dla których poczucie wspólnoty, silnego głosu oraz wsparcia stały się pilnymi potrzebami. W obecnej chwili Stowarzyszenie liczy 124 podmioty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing