Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowi dyrektorzy dołączyli do zespołu zarządzającego Grupy Żywiec S.A.

O autorze
3 min czytania 2022-02-14

W pierwszych miesiącach 2022 roku do zespołu zarządzającego Grupy Żywiec S.A. dołączyli nowi, doświadczeni profesjonaliści z obszaru komercyjnego. Izabela Wanatowska przeszła do firmy z Coca-Cola HBC i objęła rolę dyrektora sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu. Funkcję dyrektora sprzedaży ds. detalu tradycyjnego oraz egzekucji sprzedaży pełni Tomasz Trela, który dołączył do Grupy Żywiec z firmy Lotte Wedel. 1 marca nową dyrektor ds. marketingu zostanie Anna Werstler, dotychczas w strukturach zarządczych firmy Avon.

Zmiany w strukturze zespołu zarządzającego Grupy Żywiec są związane z realizacją ambicji wzrostu biznesu i zwiększania przychodów oraz budowania marek w nowej rzeczywistości rynkowej. – Rynek piwa w Polsce bardzo dynamicznie się zmienia, a rozwój poszczególnych kanałów sprzedaży wymaga dziś określonych kompetencji. Aby dostosować się do tych zmian, zdecydowaliśmy się stworzyć nowe, dedykowane role w tym obszarze. Chcemy by liderzy działu sprzedaży byli jeszcze bliżej naszych klientów i aby mogli także poświęcać czas na rozwój talentów i budowanie silnych zespołów komercyjnych. Serdecznie witam Izabelę, Tomasza i Annę w naszym zespole i życzę im wielu sukcesów – powiedział Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec S.A.

Izabela Wanatowska, dyrektor sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu, przeszła do Grupy Żywiec z firmy Coca-Cola HBC, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora sprzedaży na Polskę i kraje bałtyckie. Wraz z zespołem uprościła i przeprowadziła cyfrową transformację wielu procesów sprzedażowych. Pod jej kierownictwem, zespół tworzył wspólną wartość we współpracy z klientami, osiągając najwyższe w historii udziały rynkowe w kategorii napojów gazowanych.

Swoją karierę w firmie Coca-Cola Izabela rozpoczęła w 2004 roku od funkcji dyrektora rozwoju współpracy z klientami przechodząc z Metro Group. Następnie przez 3 lata pełniła tę rolę w Austrii, a potem, pracując w strukturach centralnych, tworzyła standardy rozwoju kategorii w oparciu o potrzeby nabywców dla wszystkich krajów wchodzących w skład Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Od 2012 roku zajmowała szereg stanowisk komercyjnych w Polsce, w tym dyrektora handlu nowoczesnego. Następnie, jako członek zespołu zarządzającego, Izabela stworzyła dział rozwoju strategii handlowych skupiony na zrozumieniu, planowaniu i wdrożeniu strategii wzrostu przychodów.

Tomasz Trela, dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego i egzekucji sprzedaży, posiada bogate doświadczenie biznesowe na rynku polskim i środkowo-europejskim. Tomasz dołącza do Grupy Żywiec z Lotte Wedel, gdzie kierował ostatnio rozwojem kategorii lodów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karierę zawodową zaczynał 25 lat temu w Diageo, gdzie spędził 9 lat rozwijając się od roli przedstawiciela handlowego, a na końcu obejmując rolę dyrektora sprzedaży. Następnie dołączył do CEDC zarządzając kanałem sprzedaży off-trade oraz hurtową dystrybucją portfolio alkoholi i piwa. Ponadto zarządzał zespołami trade marketingu, business intelligence oraz rozwoju umiejętności sprzedażowych.

W 2010 roku Tomasz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew, rozwijając biznes oraz markę Łomża na skalę całego kraju. Następnie dołączył do Makro Cash & Carry Polska, gdzie zmienił sposób pracy sił sprzedaży, jednocześnie znacząco rozwijając sprzedaż bezpośrednią i osiągając pozycję niekwestionowanego lidera w Gastronomii. W latach 2016-2020 Tomasz jako dyrektor generalny był odpowiedzialny za rozwój biznesu MOWI w Polsce. Firma w tym czasie zwiększyła swoje przychody wielokrotnie, stając się niekwestionowanym liderem rynku w tym sektorze. Tomasz Trela jest absolwentem AGH Kraków na kierunku zarządzanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Anna Werstler, nowa dyrektor ds. marketingu wnosi szeroki wachlarz doświadczeń marketingowych oraz ogromną pasję do budowania marek rozwijaną w ciągu ponad 18 lat pracy na różnych rynkach. Karierę zawodową rozpoczęła w Danone, zarządzając topowymi markami takimi jak Actimel, Activia, Danonki i całą kategorią jogurtów, zwiększając udziały w rynku i umacniając pozycję lidera. Kierowała również działem innowacji, tworząc struktury i procesy budujące kulturę innowacji w Danone w oparciu o plan 5-letni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ostatnie 9 lat Anna spędziła w firmie Avon, obejmując różne role kierownicze w marketingu na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Pełniła role dyrektora marketingu w Polsce i CEE. W ostatnim czasie w roli globalnej kierowała rozwojem globalnej strategii dla kategorii pielęgnacyjnych i z powodzeniem wprowadziła liczne, przełomowe innowacje rynkowe, które umożliwiły dotarcie do szerszego grona konsumentów. Odegrała również kluczową rolę w transformacji modelu biznesowego Avon.