Przez ostatnich 6 lat agencją K2 zarządzali Tomek Tomczyk oraz Łukasz Lewandowski łącząc tą funkcję jednocześnie z zarządzaniem Grupą K2. Przekazują operacyjne zarządzanie do nowych dyrektorów, ale nadal wspierać będą rozwój agencji. Wraz z Rafałem Ciszewskim z większym naciskiem zajmą się wsparciem rozwoju pozostałych spółek z Grupy K2.
Nowi dyrektorzy zarządzający zostali wyłonieni wśród wieloletnich pracowników agencji.
Zobacz również
Za client service odpowiadać będzie Krysia Sakowicz, za kreację i strategię – Arek Szulczyński, a za technologie i user experience – Artur Kończyński. Nowa struktura ma zapewnić agencji równoległe rozwijanie kompetencji reklamowych, jak i technologicznych.
Krysia Sakowicz jest związana z K2 od 8 lat. Przez ostatnie 4 lata obejmowała stanowisko Account Directora. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami agencji, m.in. Nokią, IKEĄ, Grupą Żywiec, czy marką L’Oréal, z powodzeniem realizując stawiane przed nią i jej zespołem cele. Zawsze uśmiechnięta, nie znosi nudy i szarości, więc wszędzie, gdzie się pojawia wnosi niepowtarzalną energię. W nowej roli będzie odpowiedzialna za prowadzenie i rozwój działu Client Service.
Arek Szulczyński jest związany z K2 od 15 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej w K2 pierwotnie odpowiadał za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych Klientów. Od 2007 roku piastował stanowisko Innovation Director’a. Opiekę nad działami Kreacji i stanowisko Creative Directora agencji objął 4 lata temu. Gorący wyznawca efektywności kreatywnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ojciec chrzestny projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach Cannes Lions, Golden Drum, Cresta Awards, London International Advertising Awards, IAB Creative Showcase, KTR, Effie, Kreatura, Golden Arrow, Złoty Orzeł i Media Trendy. Wieloletni prelegent konferencji branżowych w tym m.in. Forum IAB i IAB Showcase. Juror konkursów Cannes Lions, The European Association of Communications Agencies (EACA), MediaTrendy, Złote Orły i KTR (w tym przewodniczący Jury kategorii Media Interaktywne i Creative Mobile 2012 i 2013). W nowej roli odpowiadać będzie za działy Kreacji, Strategii, Motion i DOOH oraz za edukację najważniejszych klientów Grupy K2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artur Kończyński z K2 związany jest od 5 lat. Pełnił rolę Account Directora zarządzając zespołem kierowników projektów, analityków oraz produkcją IT. Przez ostatni czas odpowiedzialny był za rozwój biznesu w obszarze projektów portalowych i integracyjnych, budowę zespołu analityków systemowych i analityków danych oraz współpracę z partnerami technologicznymi. Zafascynowany czynnikiem ludzkim w prowadzeniu projektów, doświadczony w wykorzystaniu zarówno metodyk Agile, jak i PMI. Propagator modelu cyfrowej dojrzałości organizacji i ciągłej optymalizacji opartej o efekty. Wierzy, że najlepsze customer experience to efekt ścisłego powiązania designu, komunikacji i technologii. W nowej roli odpowiadać będzie za działy: IT, User Experience, Strategii Technologicznej oraz Outsourcing IT.
Grupa K2 działa na rynku od 18 lat. Obecnie w skład wchodzą K2 – agencja interaktywna, K2 Media – agencja mediowa, K2 Search – spółka wyspecjalizowana w SEM/SEO, Fabrity – firma informatyczna, Good – agencja kreatywno-strategiczna, S3 – agencja dedykowana małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Oktawave – oferująca usługi hostingowe oraz cloud computing. Grupą K2 zarządzają Tomasz Tomczyk, na stanowisku prezesa Grupy, oraz Łukasz Lewandowski i Rafał Ciszewski, na stanowiskach wiceprezesów.