Markę Nowodworski Estates zastąpi homfi
To odważny, ale przemyślany krok. Chcemy być marką Top of Mind w Polsce. Uznaliśmy, że nowy brand i nowe pozycjonowanie pozwolą nam nawiązać z naszymi klientami dialog na poziomie, na jakim dotychczas tego nie robiliśmy. Chcemy, aby cenili nas nie tylko za jakość obsługi, jakiej nie otrzymają w żadnym innym miejscu, ale za to, kim tak naprawdę jesteśmy, co jest dla nas istotne i dokąd zmierzamy – mówi Marcin Bałaj, dyrektor marketingu homfi.
Rebranding obejmie nie tylko nazwę, ale również takie obszary jak: system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji z klientami. Zmianie ulegnie też styl tej komunikacji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W homfi stawiamy na prosty, przyjazny i zrozumiały język. Ciepły ton i bezpośrednią formę. Chcemy pokazać naszym klientom, że niezależnie od ich planów dotyczących nieruchomości, dzięki naszym pionierskim metodom pracy zrealizują je szybko, bezpiecznie i korzystnie – dodaje Marcin Bałaj.
Te wartości marka będzie przekazywać w kampanii launchowej pod hasłem „Cześć, tu homfi”, która wystartowała już 15 września i potrwa do połowy listopada 2022 roku. Swoim zasięgiem obejmie niemal całą Polskę. Zintegrowane działania prowadzone będą w Internecie i na nośnikach OOH. Kampania wspierana będzie emisją spotu w kinach sieci Multikino zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.
Za przygotowanie strategii, kreacji oraz zaplanowanie i wykup mediów odpowiada wewnętrzny zespół projektowy homfi.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing