Spot oparty jest na prawdziwej historii dwójki przyjaciół, która kiedyś obiecała sobie, że jeśli wygrają na loterii, podzielą się wygraną 🙂
To jedna z serii reklam Imagine, które agencja DDB przygotowała dla loterii. Dlaczego Nowozelandczycy oszaleli na punkcie spotów? „Powodem, dla którego seria „Imagine” tak mocno odbiła się na mieszkańcach, jest fakt, że w tych spotach przedstawione są historie, w których znajdziemy ziarno prawdy.” – powiedział dyrektor kreatywny DDB, Damon Stapleton. „W tym przypadku, prawda jest taka, że zawsze chce się wierzyć, że jeśli ktoś wygra, dotrzyma Ci złożonej kiedyś obietnicy i podzieli się z Tobą szczęściem”.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Poniżej pozostałe spoty kampanii:
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing