Anna Balcerowska ma 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami 360°. Pracowała w agencjach Artegence oraz GONG. Karierę zaczynała w 2012 roku w Blueberry (dawna nazwa Agencji Warszawa), w zespołach, które zdobyły m.in. nagrodę MIXX Awards w kategorii „Games” oraz „Brand Loyalty” za projekt „Danonki. Wirtualne Przedszkole”.
Pracowała dla marek z branży FMCG, multimediów, bankowości i telekomunikacji. Obsługiwała markę Play. Dla Sony Electronics Europe prowadziła projekt na wszystkie rynki Europy środkowo-wschodniej. Ostatnie dwa i pół roku spędziła w agencji GONG, pracując głównie dla L’Oréal Paris Polska. W Agencji Warszawa Balcerowska będzie odpowiedzialna głównie za projekty z branży beauty.
Zobacz również
Agencja Warszawa istnieje na rynku od 2006 roku jako niezależna agencja reklamowa 360°, obsługująca takie marki jak IKEA, T-Mobile czy PKO Bank Polski. Agencja jest częścią Grupy22, spółki inwestycyjnej, która posiada w swoim portfolio m.in. interaktywny dom mediowy Media ICON, Data Driven Solutions – agencję B2B wspierającą sprzedaż poprzez generowane treści i analizę danych czy internetowy targ żywności lokalnej, RanoZebrano.pl.