Oprócz szybkiej dostawy nowej płyty dzień przed jej oficjalną premierą, fani będą mieli szansę otrzymać płytę z rąk samego Grubsona, który tego dnia będzie poruszał się w jednej z taksówek FREE NOW. W ten sposób dostarczonych zostanie 100 sztuk albumów w wersji pre-order zawierającej dwa bonusowe utwory. Akcja obejmuje Warszawę i będzie trwała jeden dzień (26.11), od rana do godzin popołudniowych.
– W tych trudnych czasach musimy się wzajemnie wspierać. Premiera mojego nowego albumu przypadła niestety akurat na czas, kiedy po raz kolejny mamy ograniczone możliwości dotarcia do naszych odbiorców. Cieszę się, że udało nam się wspólnie z FREE NOW powołać ten kreatywny projekt i połączyć siły, bo dzięki temu będziemy mogli dać ludziom odrobinę pozytywnych wrażeń. W końcu to muzyka pozwala nam zazwyczaj przetrwać ciężkie chwile – mówi Grubson.
Zobacz również
– Na co dzień pomagamy przemieszczać się mieszkańcom miast, jednak, gdy ci pozostają w domu w związku z obostrzeniami, robimy wszystko, żeby nasze taksówki nie zatrzymały się w miejscu. Cieszymy się, że mamy okazję wesprzeć Grubsona w promocji jego nowego albumu, dać fanom możliwość zamówienia z szybką dostawą, ale przede wszystkim dostarczyć im trochę radości i okazję do spotkania z ich idolem. Ta akcja niesie pozytywny przekaz, bo to przykład kreatywnego połączenia dwóch branż, które poszukują alternatywnych form działania, by odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Agnieszka Ciesek, rzecznik prasowy FREE NOW.
Aby zamówić płytę w aplikacji FREE NOW 26 listopada, należy:
- Pobrać aplikację, zarejestrować się i dodać kartę płatniczą.
- Wybrać opcję Grubson.
- Jako adres odbioru i cel podróży ustawić ten sam, dokładny adres dostawy.
- W wiadomości do kierowcy wpisać numer lokalu/mieszkania.
- Zamówić i oczekiwać na kierowcę… albo Grubsona, pod wskazanym adresem.
Koszt obejmuje tylko zakup płyty, a dostawa jest darmowa (pokrywa ją FREE NOW). Szczegóły akcji pod adresem: www.free-now.com/pl/grubson.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing