Agencja doceniła jego dotychczasowe osiągnięcia i zaangażowanie w pozyskiwanie nowych klientów. Jego głównym zadaniem na stanowisku Client Service Director będzie poszerzenie portfolio klientów, rozwinięcie oferty i umocnienie pozycji agencji na rynku.
Michał Wiśniewski dołączył do zespołu Cheil Poland 1 września 2014 roku. Na stanowisku Head of Social z sukcesem rozwijał kompetencje działu Social Media. Następnie, jako Head of Business Development był odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż produktów agencji. Wcześniej pracował dla ARBOinteractive, Mint Media, Socializera i Isobar. Realizował działania między innymi dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, Unilever, Unipetrol Group, AXN i Procter & Gamble.
Zobacz również
Cheil Poland to technologiczna agencja kreatywna, specjalizująca się w obszarach digital, mobile, social media oraz retail. W ciągu ostatnich dwóch lat zdobyła łącznie 25 nagród (w tym 2 Cannes Lions), stając się jedną z najczęściej nagradzanych polskich agencji. Do klientów Cheil Poland należą m.in. Samsung, Merlin.pl, Hyundai, PCK, Rado, Hankook. Obecnie agencja zatrudnia ponad 70 specjalistów i stanowi część międzynarodowej sieci Cheil Worldwide, posiadającej 47 biur w 40 krajach.