Anna Zając ma ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie oraz PR w branżach B2C oraz B2B. W swojej karierze pełniła funkcje menedżerskie w mBanku, PKP i PizzaPortal. Była odpowiedzialna za tworzenie i implementację strategii komunikacji produktów i usług bankowych dla klientów zamożnych mBanku. Zarządzała także procesem rebrandingu banku w Czechach i na Słowacji. W PKP SA zrealizowała pierwszą w historii spółki kampanię 360 stopni repozycjonującą jej wizerunek. Przed dołączeniem do zespołu Linkleaders koordynowała współpracę PizzaPortal z czołowymi markami FMCG.
Jak mówi Anna Zając, na nowym stanowisku chce wykorzystać doświadczenia zebrane po stronie klientów i połączyć je z wysokimi kompetencjami seniorskiego zespołu Linkleaders m.in. w zakresie wsparcia liderów branż business services, IT, real estate, retail czy sektora bankowego. Chce także rozwijać dotychczasowy zespół Linkleaders i przyciągać do niego nowe talenty.
Zobacz również
– Dziś nie można tworzyć nowoczesnej i efektywnej komunikacji, nie sięgając po różnorodne narzędzia. Agencje, które chcą być silne, muszą stawać się coraz bardziej multidyscyplinarne. Zespół Linkleaders od początku istnienia pokazuje, że jest w stanie ewoluować, a nawet wyprzedzać rynkowe trendy. Świadczą o tym choćby liczne nagrody za projekty PR i employer brandingowe czy mocne wejście w obszar marketingu. Cieszę się, że mogę dołączyć do tego doświadczonego zespołu. Wierzę, że moja wiedza zdobyta przy projektach komunikacji 360 pozwoli nam budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z partnerami biznesowymi – komentuje Anna Zając, client service director w Linkleaders.
Do obowiązków Anny Zając w Linkleaders należą m.in. zarządzanie pracą zespołu agencji, koordynacja prowadzonych przez nią projektów długo- i krótkoterminowych, przygotowanie i prezentacja ofert przetargowych, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami, a także wsparcie zarządu w wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu.
Jak komentuje Tomasz Podolak, założyciel i Dyrektor Zarządzający Linkleaders, dołączenie Anny Zając do zespołu agencji to kolejny etap rozwoju firmy w kierunku bardziej zwinnej, multidyscyplinarnej organizacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Ania posiada szerokie doświadczenie w działaniach z zakresu komunikacji 360 stopni, marketingu, reklamy i PR po stronie marek, których projekty cenimy. W połączeniu z coraz bardziej seniorskim zespołem agencji, jej obecność daje nam ważny dodatkowy insight przy realizacji projektów na rzecz klientów. Daje nam też dodatkowy impuls do realizacji wielokanałowych kampanii, wzmacniających naszą silną pozycję na rynku PR i employer brandingu – mówi Tomasz Podolak, dyrektor zarządzający Linkleaders.
Słuchaj podcastu NowyMarketing