Selectivv już dziś realizuje miesięcznie kilkaset kampanii skierowanych na urządzenia mobilne, a głównym celem nowego dyrektora jest kształtowanie polityki sprzedażowej na rynku polskim. Do zadań Jacka Dymkowskiego należeć będzie intensywny rozwój zespołu sprzedaży i zarządzanie nim oraz współpraca z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Będzie także koordynował projekty martech dla kluczowych klientów i rozwijał produkty Selectivv, zapewniając odbiorcom wysoką efektywność kampanii.
Dymkowski ma ponad 6 lat doświadczenia w branży mobilnej. Do Selectivv przeszedł z ZenithOptimedia Group (Publicis Media), gdzie jako Mobile Marketing Manager odpowiadał za rozwój kompetencji w zakresie mobile i realizację kampanii dla klientów ZOG. Doradzał m.in. takim markom jak Daimler, Coty, czy Kompania Piwowarska. Wcześniej przez 5 lat współtworzył w Agorze strategie mobilne dla Gazeta.pl i Sport.pl oraz był odpowiedzialny za marketing aplikacji mobilnych Agory.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i aktywnym komentatorem wydarzeń i trendów branży mobilnej.