…za proces utrzymania i obsługi klientów oraz sprzedaż usług opiekuńczych w Polsce.
Nowy członek zarządu Promedica24 przez ostatnie lata pracował w Groupon Polska, gdzie rozwijał największą linię biznesową firmy – usługi lokalne. W Groupon Polska zajmował się również ofertami turystycznymi, a także – w strukturach firmy we Francji i regionie EMEA – sprzedażą i pozyskiwaniem ofert związanych z podróżą i ich wymianą pomiędzy poszczególnymi krajami, w których działa firma.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Wcześniej pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje dyrektora marketingu i e-commerce oraz dyrektora marketingu i sprzedaży. W latach 2003-2008 związany był z American Institute For Foreign Study, w którym odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami dnoczonymi w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Nowy członek zarządu Promedica24 jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Opolskim. Pasjonuje się marketingiem i rozwojem technik sprzedażowych. Wolny czas poświęca rodzinie – żonie i dwóm synom. Piotr Haładus ma 37 lat.
Głównym zadaniem nowego członka zarządu Promedica24 będzie rozwój i wzmocnienie obszarów marketingu i wsparcie sprzedaży. Piotr Haładus chce również wdrożyć spójną strategię marketingową dla Wlk. Brytanii oraz Niemiec, czyli krajów, w których Promedica24 z powodzeniem sprzedaje swoje usługi. Jak sam deklaruje, zależy mu na wzroście rozpoznawalności marki, zarówno w Polsce, jak i w dwóch pozostałych krajach, z których firma rekrutuje opiekunki i opiekunów osób starszych, tj. Bułgarii i Rumunii. Celem jego działań będzie również wsparcie rekrutacji nowych opiekunek i opiekunów osób starszych i budowa w świadomości społecznej nowego zawodu – opiekuna osoby starszej.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Słuchaj podcastu NowyMarketing