Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. dyrektora marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 roku przeprowadziła się do Louisville, gdzie została szefową sztabu prezesa ds. marketingu (chief of staff to the chief marketing officer). W 2013 roku dołączyła do North America Region jako dyrektor marki (group brand director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 roku Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko dyrektora marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.
– Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji – mówi Biba Konieczna-Sano.
Zobacz również
Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 roku wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9% w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6 miejscu pod względem wielkości.