Paweł Racis zaczynał swoją karierę jako przedstawiciel handlowy, gdzie zdobywał kolejne awanse w strukturach działu handlowego UPS. Przez ostatnie dziewięć lat był członkiem Krajowej Rady Dyrektorów UPS Polska, pełniąc odpowiednio role dyrektora ds. współpracy z przedstawicielstwami i dyrektora handlowego. Zajmował się m.in. rozwojem struktur sprzedaży, budżetowaniem oraz szkoleniem terenowych menedżerów sprzedaży.
– Kierowanie działem handlowym Arval Polska, wicelidera na polskim rynku FSL, z pewnością będzie dla mnie dużym wyzwaniem. Jestem przekonany, że dzięki zdobytym dotychczas doświadczeniom oraz wiedzy uda mi się wesprzeć rozwój firmy – mówi Paweł Racis, dyrektor handlowy Arval Polska.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, mogąc powitać Pawła w moim zespole. Liczę, że doświadczenie Pawła w zarzadzaniu dużymi strukturami sprzedaży w segmencie B2B pozwoli na dalszy dynamiczny rozwój naszej floty, rozwój kompetencji osób zatrudnionych w dziale sprzedaży i zapewnienie najwyższej satysfakcji klientów z poziomu obsługi. Branża logistyczna jak i Zarządzanie Flotą mają wiele analogii pod względem profilu klientów, procesu sprzedaży i obsługi – zarówno zapewnienie ciągłości dostaw jak i zapewnienie mobilności dla pracowników, są kluczowe dla klienta biznesowego – mówi Grzegorz Szymański, dyrektor generalny Arval Polska.
Paweł Racis jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych MBA organizowanych przez Instytut Nauk Ekonomicznych PAN wspólnie z Wiedeńskim Instytutem Badań Ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w firmie UPS – globalnym liderze rynku logistycznego.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]