Małgorzata zdobywała doświadczenie zarówno w agencjach sieciowych (Hager, TBWA), jak i polskich (Kofeina, Kolman, Legend Group). Pracowała również w mediach – 6 lat w RMF FM i ponad rok w Telewizji Polsat. Jako senior copywriter tworzyła kampanie ATL i BTL m.in. dla takich marek, jak: Raiffeisen Bank (wprowadzenie na polski rynek), Henkel (kosmetyki i detergenty), Masterfoods (Pedigree, Whiskas), Beiersdorf (Nivea), Santander Bank (wprowadzenie na polski rynek), Union Investment, AIG, Nestle (Winiary). Kampanie jej autorstwa były nominowane i nagradzane w konkursach branżowych (ostatnio, w 2012 r. kampania społeczna dla Hospicjum Onkologicznego „Daj mi chwilę”).
Nowy Dyrektor Kreatywny w KORE Konnektiv
W październiku Małgorzata Markowska objęła funkcję Creative Directora w KORE.
O autorze
0 min czytania
2014-11-18