Karolina Wesołowska z branżą marketingową związana jest od ponad 12 lat. Doświadczenie
w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Przez ostatnie 3 lata związana była ze szwajcarską marką Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej na stanowisku Dyrektora Marketingu w Celma SA, przeprowadziła skuteczny rebranding marki oraz była pomysłodawcą i realizatorem akcji Celma Pomaga. Przez ponad 4 lata zarządzała wizerunkiem firmy Immergas Polska, nadzorując działania ze wszystkich obszarów marketingu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Przed nami wiele wyzwań, to będzie bardzo ciekawy rok. Bierzemy się ostro do pracy, by podkreślić rolę marki Paradyż, jako lidera rynku materiałów wykończeniowych. Nasze zadania zrealizujemy w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji, niestandardowe pomysły i rzetelne dane. Będziemy jeszcze bliżej Klientów, zarówno tych końcowych jak i biznesowych”. – mówi Karolina Wesołowska
Nowa Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]