Nowy dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

We wrześniu stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard objął Craig van Niekerk, który dotychczas sprawował funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

Craig van Niekerk z dniem 1 września 2019 roku objął stanowiska dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard. Craig będzie podlegał Fabrice’owi Audan, Prezesowi Zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe i będzie także członkiem Zarządu Pernod Ricard Central Europe.

Nowy dyrektor marketingu, Craig van Niekerk, będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowa Pernod Ricard.

– Polski rynek alkoholi jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż dynamicznie się rozwija. Marki należące do Wyborowa Pernod Ricard mają na nim ugruntowaną pozycję, szczególnie dzięki polskim wódkom, które cieszą się popularnością na całym świecie i są jednym z głównych towarów eksportowych. Od wielu lat śledzę zmiany na tutejszym rynku i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania – mówi Craig van Niekerk.

Craig van Niekerk ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w marketingu marek, jak i marketingu sponsorskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla wiodących na świecie marek z koncernu Coca-Cola oraz projektów sponsorskich jak m.in. FIFA World Cup.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj