Nowe formaty reklamowe Expanded Text Ads pozwalają rozbudować linki tekstowe o większą liczbę znaków. Sumarycznie w nowym formacie pojawić się może aż 140 znaków: nagłówek reklamy – 2x 30 znaków, tekst reklamowy – 80 znaków. Zwiększenie ilości tekstu pozwala na rozbudowywanie komunikatów reklamowych, dzięki czemu lepiej można dopasowywać je do odbiorców. Większa liczba znaków pozwala na zawarcie większej ilości informacji i dopasowanie kontekstu reklamy do wyszukiwanych haseł. Poza walorami wizerunkowymi oraz możliwością rozbudowy przekazu reklamowego, nowe formaty w pierwszych tygodniach trwania kampanii uzyskały znaczący wzrost współczynnika klikalności (CTR), wyższą średnią pozycję w wyszukiwarce przy jednoczesnym spadku stawek za kliknięcie (CPC).
Zobacz również
Nowe formaty reklamowe są elementem najnowszej kampanii reklamowej pt „Przejdź z Corsą Na Ty”. Kampania została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat oraz iProspect. Działania reklamowe obejmują kampanię spotową w radiu oraz działania w internecie m.in. różne formaty display oraz kontekstową kampanię wideo w TVN Player oraz VOD TVP oraz YouTube.
Grupa Dentsu Aegis Network jako jedna z nielicznych w Polsce uzyskała możliwość wdrożenia i przetestowania nowego formatu reklamowego. Jest to efekt globalnej współpracy grupy z Google.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing