Na czym polega nowy format Kuchni Lidla? To kulinarna bitwa na smaki i kreatywność! Dwójka influencerów staje do 45-minutowego pojedynku, w trakcie którego musi przygotować po trzy porcje dania zgodnego z tematem odcinka. Do programu zaproszono ośmiu topowych twórców kulinarnych: Jakuba „Coocharza” Przeździeckiego, Amelię Zalewską, Tetsu z kanału Wantabite, Furę Jedzenia, Pawła Ożubko, Podwójny Apetyt, Michała Mirlaka oraz Sarkę Moritz.
Na zwycięzców czekają kolejne etapy, a w każdym odcinku tylko jedna osoba z pary zdobywa przepustkę do następnego pojedynku kulinarnego, a później – do wielkiego finału! Nad przebiegiem zmagań czuwa prowadzący Orson Hejnowicz. W każdym z odcinków kulinarne potyczki śledzi tajemniczy juror, w którego rolę wcielają się Ambasadorzy Kuchni Lidla – Karol Okrasa, Kinga Paruzel i Paweł Małecki. To oni degustują przygotowane potrawy i przyznają punkty, jednak ostateczne losy uczestników pozostają w rękach widzów. To właśnie komentarze pod odcinkami decydują, kto zrobi krok dalej w drodze do wielkiego finału i tytułu mistrza lub mistrzyni lidlowych smaków.
Zobacz również
W czwartek, 25 września, w ostatnim ćwierćfinałowym starciu zmierzyli się Sarka Moritz i Michał Mirlak. Kto porwał jury i zdobędzie serca widzów?
Wszystkie dostępne już odcinki można obejrzeć na Kuchnia Lidla: Kitchen Games.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]