W spotach telewizyjnych telekom będzie rzucał wyzwania występującym w nich ludziom, którzy udowodnią, że dzięki ofercie Orange wszystko jest możliwe. W jednej z dwóch reklam TV dwójka hostów znanych z social mediów Ekipy Orange rzuca wyzwanie: zróbmy choinkę z tego, co mamy w domu. Domownicy wykazują się ogromną kreatywnością i tworzą wspaniałe autorskie choinki, a niezależnie od wystrojonego drzewka wszystkich zbliżają prezenty od Orange. W drugim spocie challenge brzmi: zaskoczmy bliskich jeszcze bardziej i zapakujmy prezenty tak, żeby przypominały coś innego. Okazuje się, że każdy prezent może dać jeszcze większą radość.
Zobacz również
– Udało nam się wypracować bardzo spójny transmediowy format, który łączy świat ATL ze światem socialu i digitalu. Każdy z challenge’y, które zobaczymy w TV, będzie można odtworzyć w social mediach, będzie też można rzucać kolejne wyzwania, które wciągną użytkowników i zachęcą do tworzenia dodatkowego contentu – mówi Patryk Michoń, creative group head Leo Burnett.
– Można powiedzieć, że udało nam się przełożyć socialowy format challenge’u na język TV – dodaje Małgosia Bęczkowska, account director Leo Burnett.
W ofercie świątecznej Orange reklamowane są telefony, które można dostać w prezencie, kupując smartfon z abonamentem lub pakiet Orange Love z telewizją.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na potrzeby kampanii reklamującej ofertę świąteczną oraz wprowadzającą nowy format Orange Challenge, agencja Leo Burnett przygotowała 4 spoty 30”, 4 x 15”, które zobaczymy w kanałach należących do stacji TVN i Polsat. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną w SM, digitalu, w punktach sprzedaży Orange i w radiu ogólnopolskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Filmy wyprodukowano w Film Produkcja. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Marcin Filipek