Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowy format ORLEN w Ruchu jest już dostępny dla klientów w Warszawie

O autorze
1 min czytania 2022-07-06

Punkt ORLEN w Ruchu w nowym formacie łączy elementy znanego klientom kiosku z nowymi rozwiązaniami. Specjalnie zaprojektowana bryła o większej powierzchni umożliwia urozmaicenie asortymentu, ale też zwiększa komfort zakupów dla klientów. Z pierwszego punktu w nowoczesnym formacie można już skorzystać przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie.

PKN ORLEN dynamicznie rozwija sieć detaliczną poprzez udostępnianie nowych rozwiązań i wykorzystanie synergii w biznesie. Nowy format ORLEN w Ruchu jest już dostępny dla klientów w Warszawie, gdzie w najbliższych tygodniach powstaną kolejne punkty tego typu. Do końca roku planowane jest otwarcie około pięćdziesięciu punktów w całej Polsce.

Skutecznie realizujemy założenia strategii w obszarze sprzedaży detalicznej, umiejętnie wykorzystując synergie i potencjał biznesowy całej Grupy ORLEN. W przypadku ORLEN w ruchu łączymy siłę marki ORLEN i jej postrzeganie przez klientów z potencjałem lokalizacyjnym Ruchu i perspektywami dla dynamicznego rozwoju usług kurierskich, które realizujemy pod brandem ORLEN Paczka. Zgodnie z zapowiedziami nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i sprawdzamy różne formaty funkcjonowania kiosków, aby wypracować optymalną propozycję dla klientów, która ułatwi dalszą ekspansję projektu – mówi Łukasz Porażyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy format ORLEN pozwala na wejście do środka do klimatyzowanego pomieszczenia – dotychczas zakupy robiono przez okienko, które nie dawało możliwości poznania w pełni asortymentu. Oprócz stałych produktów takich jak prasa, bilety czy napoje, dostępna jest też kawa fair-trade znana ze Stop Cafe. Kioski zmieniły się także z zewnątrz – przeszklona powierzchnia pozwala na lepszą ekspozycję dostępnego towaru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing