Nowy Head of Agency Sales w Adexon

Do zespołu sieci reklamowej Adexon dołączyła Agnieszka Marks, obejmując stanowisko Head of Agency Sales.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Do głównych zadań Agnieszki Marks będzie należało tworzenie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej, budowanie produktów i pakietów reklamowych, jak również realizacja budżetu sprzedażowego.

Agnieszka Marks posiada blisko 10-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej. Spośród firm, w których pracowała nowa Head of Agency Adexon, warto wymienić domy mediowe Value Media i ZenithOptimedia. Wcześniej zarządzała także działami agencyjnymi w portalu Interia.pl oraz w Nextweb Media.

„W Adexon poszerzyliśmy naszą ofertę o witryny w ofercie na wyłączność, video, pakiety audience i tematyczne. Dzisiaj Adexon to już nie tylko RTB. Staliśmy się siecią reklamową, która generuje i optymalizuje przychody dla Wydawców z wielu źródeł. Bardzo istotnym źródłem są domy mediowe. Chcemy dobrze prezentować i sprzedawać ofertę naszych Wydawców. Wierzę, że dzięki Agnieszce propozycje Adexon będą zauważalne i chętnie kupowane” –  dodaje Adam Dyba, CEO Adexon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj