Nowy katalog Biedronki, prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię AR

Agencja Gutenberg stworzyła dla Biedronki (Jerónimo Martins) katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości – AR.
O autorze
0 min czytania 2019-12-06

„Zabawki w Biedronce. Wielka rzecz dla maluchów” to katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek Biedronki. Wydaniu papierowemu towarzyszy aplikacja mobilna wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości – AR.

Aplikacja pozwala przeglądać produkty według kategorii. Atrakcją dla odbiorców jest możliwość obejrzenia kilku zabawek w trybie AR (rozszerzonej rzeczywistości) – wystarczy zainstalować aplikację na telefonie lub tablecie, wyszukać zabawki z oznaczeniem „Z aplikacją zobaczysz więcej!”, ustawić urządzenie z włączoną aplikacją nad katalogiem i gotowe. Aplikacja została dostosowana zarówno do urządzeń z systemem Android, jak i iOS. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store.

Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja Gutenberg. Za stworzenie aplikacji wraz z AR – Happy Endians. Zdjęcia i postprodukcja: Aneta i Filip Gębscy. Produkcja sesji: Tyrka Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj