Asortyment kolekcji, który składa się z 60% produktów Athleisure i 40% Activewear, koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów.
Produkty Athleisure: odzież, dodatki i obuwie są wykonane przede wszystkim ze Scuba Lenzing, jak również z materiałów organicznych oraz z recyklingu. Wszystkie wyprodukowano przy użyciu procesu oszczędzania wody i niższej emisji, niż przy produkcji standardowych włókien wiskozowych. Dodatkowo kod QR na metce ułatwia konsumentom zdobycie informacji na temat zrównoważonych procesów produkcyjnych marki.
Zobacz również
Przy produktach Activewear dedykowanych do uprawiania sportu, GUESS skupia się na zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałach wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności z ochroną przed wiatrem, idealnej na trudne warunki pogodowe.
Sklepy typu POP-up o powierzchni od 90 do 150m2 powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.
– Activewear to nie tylko odzież sportowa, to autentyczny wyraz stylu. Klienci coraz częściej szukają komfortu i wysokiej jakości materiałów więc jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć czy spodoba im się ta nowa linia. Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment – mówi dyrektor kreatywny GUESS, Paul Marciano.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing