Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowy Manager ds. PR Grupy Amica

Eliza Orepiuk-Szymura została nowym Menedżerem ds. Public Relations Grupy Amica, gdzie odpowiada za zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej, w tym za relacje z mediami i inwestorami oraz działania wizerunkowe.
O autorze
1 min czytania 2023-10-12

Eliza Orepiuk-Szymura do Grupy Amica dołączyła w połowie września 2023 roku. Wcześniej, współpracowała z Grupą Muszkieterów, gdzie przez ostatnie lata była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, wyznaczającą kierunki strategiczne dla spółek Grupy oraz sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché. Do zakresu jej obowiązków należało wówczas m.in. zarzadzanie relacjami z mediami oraz informacją w sytuacjach kryzysowych, koordynowanie komunikacji wewnętrznej, Public Affairs a także działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), Employer Brandingu oraz mediów społecznościowych . W swojej karierze miała także okazję pracować dla firm takich jak Imperial Tobacco oraz Jeronimo Martins Polska, właściciela marki Biedronka.

– Rynek AGD jest jednym z największych i najprężniej rozwijających się sektorów nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Dlatego też cieszymy się, że Eliza Orepiuk-Szymura dołączyła do naszego zespołu, aby wzmacniać nasze działania z zakresu komunikacji w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Jej doświadczenie i zaangażowanie są nieocenione w kontekście naszych planów rozwoju. Wierzymy, że jej wkład w rozwijanie naszej strategii komunikacyjnej oraz utrzymywanie dialogu z mediami, inwestorami i innymi kluczowymi interesariuszami przyczyni się do dalszego wzrostu i sukcesu Grupy Amica – mówi Maja Rutkowska, Dyrektor HR w Grupie Amica. 

Eliza Orepiuk-Szymura jest również specjalistką w dziedzinie realizacji strategii biznesowych poprzez budowanie i wdrażanie spójnych działań z zakresu wizerunku i komunikacji oraz utrzymywanie dialogu z kluczowymi interesariuszami, takimi jak władze lokalne, akademickie, organizacje branżowe i pozarządowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj