TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy menedżer sprzedaży i klienci zanox

Zanox zatrudnił nowego menedżera sprzedaży. Tomasz Karolak będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sieci w Europie Centralnej i Wschodniej. Do grona klientów firmy dołączyły sieci Smyk, Empik, Play, Groupon Shop oraz Office Depot.
O autorze
1 min czytania 2012-08-31

Nowy menedżer sprzedaży przeszedł do zanox z Google Polska, gdzie pracował jako Senior Account Manager dla branży lokalnej, handlowej oraz media i rozrywka. Tomasz Karolak jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej, ukończył także program Executive MBA realizowany przez Uniwersytet w Sztokholmie i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Do jego nowych obowiązków należy upowszechnianie wiedzy z obszaru marketingu efektywnościowego zanox. Będzie też odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a także pozyskiwanie nowych klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Do jego zadań należy również wprowadzanie do oferty zanox nowych kanałów promocji sprzedaży i narzędzi wspomagających rozwój programów afiliacyjnych: jak np. retargetowanie produktowe, retargetowanie procesu zakupu, reklama w wyszukiwarkach w modelu CPA/CPS (płać za efekt/sprzedaż).

Mimo wakacyjnego spowolnienia na rynku reklamy internetowej, zanox pozyskał pięciu nowych klientów strategicznych. Do programów firmy dołączyła sieć specjalistycznych sklepów dziecięcych – SMYK. Współpracę reklamową rozpoczął też EMPIK, który jest jednym z najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych w Polsce. Swoje programy powierzyli zanox również Groupon Shop oraz Office Depot, jeden z największych na świecie producentów materiałów biurowych. Do grona reklamodawców dołączyła również sieć telefonii komórkowej Play.