Obaj poznali się w szkole kreatywności Zink Project w Madrycie i od tego czasu współpracują. Wcześniej Cesar był uczniem Miami Ad School w Hamburgu (specjalizacja copywriting) i współpracował z agencją FCB. Andrea pracował dla agencji takich jak Ogilvy i McCann w Hiszpanii.
Talent Program – teraz pod nową nazwą Brave Heartbeats – to autorski projekt 180 adresowany do do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Służy także wymianie kulturowych doświadczeń, wnosi nowe spojrzenie do agencji. Uczestnicy mają możliwość pracy nad briefami klientów 180 i poznania specyfiki polskiego rynku. Dodatkowo, w tym roku agencja odświeżyła formułę programu i włączyła do niej także projekty z misją społeczną.
Zobacz również
– Chcemy rekrutować osoby z duszami aktywistów, z odważnym sercem. Zależy nam na młodych, kreatywnych ludziach spoza Polski, którzy widzą nasz kraj z zupełnie innej perspektywy niż my – mówi Maja Kołodziejczak, HR manager 180heartbeats + Jung v Matt.
Dlatego w ramach praktyk stażyści, oprócz zdobywania doświadczenia przy projektach dla klientów agencji, będą pracować nad dodatkowym briefem, do którego punktem wyjścia będzie obecna sytuacja w Polsce.
– Niektóre grupy w naszym społeczeństwie szerzą nacjonalizm i dyskryminację na różne sposoby. Propagują nienawiść wobec mniejszości. Chcemy przeciwstawić się zjawisku nietolerancji w Polsce, dając praktykantom możliwość stworzenia projektu kreatywnego na taki temat. Wierzymy, że nawet najmniejsze działania mogą coś zmienić. Takie podejście wpisuje się w strategię „diversity”, którą agencja realizuje od początku istnienia. Zakłada ona m.in. otwartość, tolerancję i różnorodność w agencji jako miejscu pracy – wyjaśnia Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Talent Program jest realizowany nieprzerwanie od 2011 roku. Dotychczas staż w 180 odbyły osoby z różnych zakątków świata: Hiszpanii, Francji, Argentyny, czy Kolumbii. Efektem współpracy w ramach Talent Programu była także Niezniszczalna Tęcza dla marki Ben&Jerry’s, Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, za którą 180heartbeats zdobyła łącznie 46 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach kreatywnych- m.in. Cannes Lions, D&AD, Clio Awards, KTR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o Talent Program znajduje się na stronie.