Wokół nowego miesięcznika i Klubu Natura chcemy skupiać ludzi, którym leży na sercu dobro Ziemi, którym nie jest wszystko jedno, gdzie mieszkają, jakim powietrzem oddychają, co jedzą, co kupują. Po prostu to jak żyją. Chcemy razem z nimi sadzić drzewa, być przewodnikiem po świecie naturalnych kosmetyków i inspirować do ekologicznych zachowań. Zachęcamy do życia w zgodzie z trendem zero waste, dlatego od pierwszego numeru pokazujemy sposoby na to, jak ponownie wykorzystać przeczytany magazyn – mówi Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna magazynu „Natura”.
Okładka magazynu to kolaż przygotowany przez Barbarę Olejarczyk, malarkę, projektantkę graficzną, która ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Okładki są tak zaprojektowane, żeby czytelnik mógł wyciąć prace i oprawić je w passe-partout, tworząc kolekcję unikalnych grafik. Co miesiąc Barbara Olejarczyk, która jest również prężnie działającą aktywistką społeczną, będzie inspirowała czytelników do recykling całego magazynu.
Zobacz również
Nowy layout miesięcznika „Natury” stworzyła Małgorzata Grula, dyrektor artystyczna studia projektowego PINKSHARK. Sekretarzem redakcji jest Olga Rosłonek. Pierwszy numer ukaże się w objętości 60 stron. Miesięcznik jest bezpłatny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing