Natalia Miller jest związana z Vision Group od 2008 r. tj. od początku istnienia firmy, a we wrześniu dołącza do grona współwłaścicieli. Zajmie się nadzorem nad projektami z zakresu corporate affairs oraz koordynacją prac zespołu Vision Group. Tak jak dotąd będzie również koordynowała działania w zakresie public relations i public affairs oraz tworzenia i realizacji strategii komunikacyjnych dla Klientów. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla sektora farmaceutycznego i ochrony zdrowia. Jest autorką wielu kampanii medialnych i akcji edukacyjnych poświęconych zdrowiu oraz publikacji naukowych.
– W Vision Group stawiamy na długofalowy rozwój. Otwieramy przed wszystkimi pracownikami możliwość dołączenia do grona akcjonariuszy naszej firmy. To zależy tylko od ambicji pracowników, jak również stanowi kluczowy element przy budowie zaangażowanego i stabilnego zespołu – mówi Jarosław Nyk, CEO i Partner w Vision Group.
Zobacz również
W strukturze firmy pozostaje jako Partner oraz Head of Public Affairs dotychczasowa Partner Zarządzająca – Małgorzata Bogusz, która skupi się na rozwoju projektów public affairs na rynkach międzynarodowych.
Vision Group jest agencją specjalizującą się w public relations i public affairs, oferującą kompleksowe usługi doradztwa i realizacji działań public & governmental affairs. Na rynku działa od 2008 r. Jest członkiem międzynarodowej, prestiżowej sieci Nextlaw Global Public Affairs by DENTONS, która zrzesza kilkadziesiąt wiodących agencji public affairs, realizujących projekty w ponad 100 krajach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell