E.ON Talks to cykl podcastów i jednocześnie nagrań wideo o zagadnieniach związanych z transformacją energetyczną, działaniami dla klimatu, rozwojem elektromobilności i rynku OZE. Zaproszeni goście to eksperci, którzy na co dzień pracują z biznesem, a w dyskusji teoria ustępuje praktyce. Eksperci skupiają się na kwestiach takich jak trendy, wyzwania i innowacje w obszarach zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej.
– Od długiego już czasu realizujemy strategię content marketingu, w której wykorzystujemy różnego rodzaju materiały. Chcieliśmy przetestować nowy dla nas format, jakim jest audio i tak powstał pomysł na E.ON Talks. Podcast wykorzystujemy jako element działań employee advocacy. Do każdego odcinka zapraszamy gościa z zewnątrz firmy, ale drugim gościem jest zawsze pracownik E.ON. Dzięki temu budujemy marki naszych pracowników, jako osób, które znają potrzeby klientów, ich otoczenie rynkowe, cele biznesowe, są zatem partnerem do rozmowy handlowej. – mówi Joanna Waszak, Kierowniczka Komunikacji Marketingowej w E.ON Polska i jednocześnie prowadząca E.ON Talks.
Zobacz również
To kolejny projekt proekologiczny tej firmy. Wśród ostatnich działań o charakterze edukacyjnym znalazły się takie jak mapa warszawskich eko firm i instytucji, konkurs inicjatyw proekologicznych dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz szkół podstawowych, czy współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy, wspólnie z którym firma odbetonowuje stolicę w kilku wybranych lokalizacjach.
W ramach kampanii podcastu E.ON Talks w digitalu, Cube Group promuje nagrania w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google Display Network, na platformie YouTube w formie TrueView Discovery, a także na Facebooku. Wybrane odcinki są również promowane poprzez e-mail marketing.
– Projekt realizowany przez E.ON to ogromna dawka wiedzy o tym, jak działania zarówno małych, jak i dużych firm, mogą pozytywnie wpływać na klimat i nasze środowisko. To cenna inicjatywa, bo nadchodzące lata zadecydują o przyszłości naszej planety, więc z przyjemnością podjęliśmy się promowania podcastu – mówi Katarzyna Leki, digital marketing leader w Cube Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za produkcję podcastu odpowiada Sharebee.
Słuchaj podcastu NowyMarketing