SEAT to jedna z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Europie – właśnie dlatego wciąż musi się rozwijać i przyspieszać. Wprowadzając wciąż nowe modele i wzbudzając coraz więcej emocji wśród moto-fanów, jest na ustach wszystkich.
Taka marka potrzebuje nie tylko wyjątkowego miejsca w Internecie, ale też sprecyzowanego kanału komunikacji ze światem mediów. By na bieżąco informować dziennikarzy o swoich nowych modelach i dokonaniach, SEAT uruchomił nową odsłonę Media Portalu – to niezastąpione źródło zdjęć, newsów prasowych czy informacji o promocjach, które dziennikarz mogą przekazywać dalej.
Zobacz również
Nowy Media Portal SEAT-a został podzielony na zakładki tematyczne, poświęcone także Lifestylowi czy SEAT Sport, by zwiększyć intuicyjność użytkownika. Dodatkowo, narzędzie to posiada możliwość zapisania się na newsletter dla mediów, dzięki czemu każdą ważną informację dziennikarze otrzymają prosto na adres e-mail. To świetne rozwiązanie na wejście do świata SEAT-a z każdego urządzenia, w różnych miejscach i w dowolnym czasie, bez konieczności logowania.
Jesteśmy przekonani, że możliwość dostępu do Media Portalu bez konieczności logowania ułatwi dziennikarzom pracę. Portal będzie wzbogacany na bieżąco o nowe materiały, a jego obsługa jest bardziej intuicyjna oraz dostępna z poziomu komputera, telefonu oraz tabletu. Za jego przygotowaniem stoi nasz długoletni Partner w kanale digital – agencja marketingu interaktywnego 2017 GoldenSubmarine – który wsparł nas swoją wiedzą i doświadczeniem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzin, zapisywania się na newsletter SEAT i pozostania z nami w ciągłym kontakcie – zachęca Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT-a.
Jednak Media Portal to nie tylko praca. Dzięki niemu SEAT – jedna z najbardziej ekscytujących marek samochodowych – pokazuje również swoją prawdziwą i niekończącą się pasję do czterech kółek i nowych technologii, którą teraz może kierować się każdy.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
To technologia, która cieszy. To Technology to enjoy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing