Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych, która obsługuje największych Klientów Polsce i posiada ogromny potencjał komunikacyjny. Powiększenie naszego zespołu o PR Managera to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju firmy – mówi Gustaw Rozmarynowski, New Business Director i Partner w Digital Kingdom.
Agencja realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson , Betsafe , Mobile Vikings czy Polskie Radio. Showreel Digital Kingdom:
Zobacz również
Agnieszka Urbańska posiada sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli. Pracowała między innymi dla: MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo, czy Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji – „Znane Ekspertki”.