W ramach działań prowadzonych w agencji DEM’a Promotion Polska Kaniecka będzie odpowiadała za działania wspierające sprzedaż Klientów poprzez prowadzenie projektów merchandisingowych.
Przez ostatnie siedem lat zajmowała się głównie merchandisingiem piastując stanowisko Kierownika Działu Merchandisingu w Grupie Promocyjnej A2.
Zobacz również
Kaniecka ukończyła Inżynierię Środowiska na Akademii Rolniczej w Poznaniu, jednak nie związała swojej ścieżki zawodowej z wykształceniem i od kilkunastu lat pracuje w branży wsparcia sprzedaży. Jest przykładem na to, że nie tylko życie, ale i kariera zawodowa potrafi zatoczyć koło. Pierwsze kroki w pracy zawodowej stawiała właśnie w DEM’a Promotion Polska.
Prywatnie ceni sobie wolny czas i stara się go spędzać aktywnie, jej pasją jest bieganie oraz pływanie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach