Nowy produkt reklamowy w portfolio nk.pl

EasyAd, samoobsługowa reklama graficzno-tekstowa, to nowy produkt, który portal NK wprowadza do swojej oferty. Dzięki niemu z jeszcze większą łatwością MŚP i marketerzy będą mogli docierać do 12 mln społeczności portalu.
O autorze
1 min czytania 2012-05-14

Produkt już umożliwia targetowanie demograficzne i geograficzne, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego. Rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z NetSprint.

Nad wprowadzeniem EasyAd portal NK pracował już w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęto na początku 2012 r. NK zdecydowała się na wprowadzenie tego produktu, by uzupełnić portfolio i zaoferować partnerom usługę, której oczekiwali. Z EasyAd można korzystać z minimalnym budżetem. Kampania jest możliwa do uruchomienia w ciągu kilku minut, bez kontaktu z konsultantem handlowym. To pozwala na szybsze i bardziej elastyczne działanie, testowanie konceptów reklamowych, wykorzystywanie niewielkich budżetów, a także uzupełnianie tą formą większych kampanii.

Z produktu mogą korzystać zarówno przedstawiciele MŚP, jak też agencje i domy mediowe. Co ważne, NK nie pobiera żadnych opłat za wyświetlenie reklamy – rozlicza je  w modelu cost per click – partner płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem. Minimalny koszt za kliknięcie wynosi 0,10 zł. System działa na zasadzie prostej licytacji i jego użytkownicy sami ustalają stawki tak, by ich reklama wyświetlała się odpowiednio często. Niekwestionowanym atutem EasyAd jest możliwość dotarcia do grupy 12 mln użytkowników, z których część nie jest  osiągalna w innych miejscach Internetu. 

Jak dodaje Krzysztof Dobrzyński, Head of Social Ads & Application Department w Naszej Klasie: „W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam, z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu geoIP. W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu. Prawdopodobnie będzie to pierwsza oferta na rynku umożliwiająca tak dokładne kierowanie pod względem lokalizacji użytkownika.”
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerem technologicznym NK jest NetSprint. Rozwiązanie EasyAd oparto na technologii systemu nsContext, której NetSprint jest właścicielem.

W systemie można zarejestrować się pod adresem reklama.nk.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się