Patronem medialnym akcji jest Radio ZET i Radio ZET Chilli.
ECCO HighWalk Tatry to kolejna, po ECCO Walkathon, dobroczynna inicjatywa ECCO, duńskiego producenta obuwia. Tym razem zorganizowana we współpracy z partnerem technologicznym – firmą GORE-TEX® producentem nowatorskich rozwiązań stosowanych m.in. w przemyśle obuwniczym, takich jak wodoodporna i oddychająca membrana, która pozostawia stopy w idealnym mikroklimacie wewnątrz butów.
Zobacz również
W ramach akcji ECCO HighWalk Tatry, Dziesięciu Wspaniałych wyłonionych w internetowym konkursie, pod dowództwem znanych miłośników gór, już 11 października zdobędzie szczyt legendarnego Mnicha. O dotacje zawalczą Fundacja Radia ZET oraz Tatrzański Park Narodowy. Wytypowani szczęśliwcy utworzą dwie drużyny towarzyszące kapitanom zaangażowanych organizacji.
Kapitanami ekipy Fundacji Radia ZET, która otrzymane środki przeznaczy na pomoc dzieciom z wadami serca, są Beata Pawlikowska oraz Szymon Majewski. Natomiast na czele drużyny Tatrzańskiego Parku Narodowego, która zbiera fundusze na utworzenie centrum produkcji cennych i zagrożonych gatunków roślin tatrzańskich, stanęli Szymon Ziobrowski – dyrektor Parku oraz aktorka Julia Kamińska.
Patronem akcji został Piotr Pustelnik – alpinista, himalaista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum. O bezpieczeństwo wszystkich uczestników wyprawy ECCO HighWalk Tatry zadbają doświadczeni przewodnicy z Biura Przewodników Wysokogórskich UIAGM/IVBV.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Główną płaszczyzną komunikacji projektu są działania prowadzone w internecie przez dedykowaną aplikację – na profilu i na stronie. Akcji towarzyszy intensywna kampania reklamowa na antenatach Radia Zet i Radia Zet Chilli, patronów medialnych przedsięwzięcia, w której głosu użyczyli Beata Pawlikowska oraz Szymon Majewski. Dodatkowa rywalizacja rozgrywa się także w aplikcji Endomondo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronach internetowych projektu ECCO przygotowało także zręcznościową grę – wirtualną wspinaczkę, w której wskazówek dotyczących bezpieczeństwa w górach udziela Jan Gąsienica – Roj, Licencjonowany Przewodnik Wysokogórski. ECCO i GORE codziennie nagradzają internautów, którzy w najkrótszym czasie zdobyli szczyt.
Po stronie ECCO za projekt odpowiada Maciej Wyrwas, Regional Marketing Manager ECCO East. Za kreację i przygotowanie aplikacji i gry zręcznościowej odpowiada agencja interaktywna Gong. Ze strony agencji ConTrust, która odpowiada za działania public relations, projekt poprowadzą Katarzyna Walczak – Szepczyńska, PR Account Executive wspólnie z Martą Rakoczy, PR Managerem.
Szczegóły akcji na stronie i na profilu.