Nowy przekaz i tożsamość marki Verifone

Odświeżone oblicze firmy ma podkreślać rolę, którą Verifone odgrywa w branży płatności: twórcy przyszłości handlu w szybko zmieniającym się świecie nowoczesnych technologii cyfrowych, działającego na styku płatności elektronicznych, handlu i rozwiązań mobilnych.
O autorze
2 min czytania 2014-11-04

Sytuacja w branży płatności i handlu jest dzisiaj o wiele bardziej złożona i pełna wyzwań, niż kiedykolwiek wcześniej – powiedział Paul Galant, Dyrektor Generalny Verifone Inc. – Nasi klienci postrzegają Verifone, jako partnera umożliwiającego im zapewnienie najlepszej jakości obsługi klienta, przy równoczesnym zagwarantowaniu najwyższego możliwego poziomu bezpieczeństwa. Odświeżona marka Verifone odzwierciedla naszą wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie w działania klientów. Nawiązuje także do stałego rozwoju firmy i zajmowanej przez nas pozycji lidera, podnoszącego standardy i wytyczającego nowe ścieżki do handlu przyszłości.

Potrzeby klientów jako punkt wyjścia dla nowego wizerunku oraz misji i wizji firmy

W ramach premiery nowej identyfikacji wizualnej Verifone zaprezentowane zostały: nowy logotyp, kreacja wizualna, przebudowana strona internetowa oraz nowy przekaz wyrażający misję i wizję marki. Komunikacja firmy podkreśla międzynarodowy charakter Verifone i potrzebę silnej współpracy z klientami i partnerami w celu dostarczania jak najlepszych rozwiązań.

RebrandingVerifone został zaplanowany w oparciu o szeroko zakrojone badanie przeprowadzone wśród klientów, partnerów i pracowników firmy na całym świecie. Wyniki badania i uzyskane w jego trakcie informacje zwrotne wykazały, że przedsiębiorcy, banki, agenci rozliczeniowi oraz małe i duże sieci handlowe coraz silniej odczuwają rosnącą złożoność operacji płatniczych. Badanie wykazało także, że rynek potrzebuje wiarygodnego partnera, który pomoże przedsiębiorcom odnaleźć właściwą drogę w stale zmieniającym się świecie operacji płatniczych.

Jak zauważa LeahRoscoe, Wiceprezes Verifone ds. Globalnego Marketingu: Jednym z kluczowych elementów, które braliśmy pod uwagę w procesie budowania nowej marki Verifone, były potrzeby i opinie naszych klientów.Dzięki takiemu podejściu powstała strategia oparta na doświadczeniach i dotychczasowych dokonaniach firmy, którą możemy wykorzystać zarówno w budowaniu relacji z partnerami, jak i ugruntowaniu pozycji lidera bezpiecznych rozwiązań płatniczych, wykorzystywanych codziennie przez przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sukces Verifone wynika nie tylko z jakości naszych urządzeń czy usług. Jest również wynikiem pracy naszych pracowników. Wspólnie z klientami kształtujemy przyszłość naszej branży i wspieramy partnerów we wzmacnianiu pozycji ich przedsiębiorstw, budując jednocześnie silniejszą i coraz lepiej prosperującą firmę Verifone – dodał Paul Galant.

Nowa marka stworzona we współpracy z DeSantis Breindel

Strategia i tożsamość marki zostały opracowane przez DeSantis Breindel, nowojorską firmę doradczą świadczącą usługi w dziedzinie budowania marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W wyniku ścisłej współpracy z kierownictwem Verifone wyodrębniliśmy kluczowe wartości firmy, na których następnie oparliśmy nową strategię. Na poziomie werbalnym i wizualnym nowa marka koncentruje się na pracownikach Verifone i ich współpracy z klientami i partnerami, zmierzającej nie tylko do sprostania coraz nowszym wyzwaniom technologicznym, ale także do stałego podnoszenia jakości produktów i usług, wyznaczania nowych standardów. Marka uosabia pęd ku przyszłości, emanując zarówno pewnością siebie, jak i dostępnością, które są widoczne we wszystkich elementach nowego systemu identyfikacji wizualnej – powiedział Howard Breindel, partner w firmie DeSantis Breindel.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się